gardeshsafar gardeshsafar .

gardeshsafar

وقت تضميني سفارت آمريكا

نحوه‌ي تعيين وقت سفارت آمريكا:

به‌طوركلي قوانين دريافت وقت تضميني سفارت آمريكا و ويزاي آن در سفارت‌هاي آمريكا يكسان است اما ممكن است سفارت‌خانه‌ها بنا بر سياست‌هاي خود يك سري روش‌هاي متفاوت براي تعيين وقت سفارت آمريكا و مراحل  مصاحبه داشته باشند كه شما بايد به آن‌ها دقت كنيد.پس به ياد داشته باشيد كه پيش از اقدام از هر كشوري براي اين كار از قوانين سفارتخانه آمريكا در آن كشور مطلع باشيد تا دچار مشكل نشويد.

قوانين كلي تعيين وقت سفارت آمريكا:

براي تمامي اشخاص بالاي 14 سال بايد وقت مصاحبه جداگانه بايد رزرو شود اما افراد زير 14 سال با پدر و مادر خود مي‌توانند در روز مصاحبه حضورداشته باشند.

همان‌طور كه گفتيم برخي قوانين سفارتخانه‌ها متفاوت هست و چنانچه به دليل تفاوت در اين قوانين در وقت سفارت آمريكا از شما مصاحبه به عمل نيامد مبلغ  قابل‌استرداد نيست.

به اين نكته توجه كنيد كه ممكن است افسر مربوطه به دليل عدم آشنايي با زبان فارسي و اينكه شما به زبان انگليسي و يا  زبان كشور موردنظر تسلط نداريد در تائيد درخواست ويزاي آمريكاي شما ترديد كرده و با مشكل مواجه شويد

ازآنجايي‌ كه افسران و مسئولين سفارت آمريكا در دبي، آنكارا و ارمنستان به زبان فارسي تسلط دارند، اداره مهاجرت توصيه مي‌كند تا براي مراجعه به سفارت و اقدام به اخذ ويزاي آمريكا به يكي از سه كشور امارات ، ارمنستان و يا تركيه سفر كنيد.

مراحل تعيين وقت سفارت آمريكا:

اولين قدم براي اين كار پر كردن فرم درخواست ويزاست. پيش از آن نوع ويزاي درخواستي خود را مشخص كنيد زيرا كه نوع ويزاي درخواستي شما در تعيين وقت سفارت آمريكا مؤثر خواهد بود. نكات مؤثر در اخذ ويزا در ادامه توضيح داده خواهد شد. در زير انواع ويزا را توضيح خواهيم داد.

انواع ويزاي براي اخذ وقت سفارت آمريكا:

ويزاي آمريكا نيز داراي انواع مختلفي هست. همانند هر كشوري آمريكا نيز داراي انواع مختلفي از ويزاست . اينكه بدانيد چه نوع ويزا مي‌خواهيد در تعيين وقت سفارت شما مؤثر خواهد بود.

نوع B:

به اين نوع ويزا ، ويزاي موقت يا غير مهاجرتي مي‌گويند. اين نوع ويزا به 3 دسته تقسيم مي‌شود كه به شرح زير است:

B1: مخصوص اشخاصي است كه باهدف تجارت و حضور در اجلاس‌هاي اقتصادي و يا بستن قرارداد و… به آمريكا سفر مي‌كنند.

B2: مخصوص اشخاصي است كه تقاضاي ويزاي توريستي ديدار خانواده و انجام امور پزشكي و درمان بيماري دارند.

B1/B2: اين نوع از رواديد براي آن دسته از اشخاصي است كه تقاضاي ويزاي توريستي و تجاري داشته  و در حقيقت تركيبي از دو ويزاي B1 و B2  هست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۳۷ توسط:safar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :