gardeshsafar gardeshsafar .

gardeshsafar

وقت تضميني سفارت اوكراين

چنانچه قصد سفر به كشور اوكراين را داريد بايد ويزاي اوكراين را تهيه كنيد. در حقيقت ويزا اجازه نامه ورود به كشور موردنظر مي باشد كه تمام مسوليت صدور آن بر عهده كنسولگري كشور مورد نظر مي باشد. افراد هدف هاي مختلفي براي سفر به اوكرايين دارند. اشخاصي براي تفريح ، برخي براي ادامه تحصيل و برخي براي كار به اين كشور سفر مي كنند. با هر هدفي كه به اوكراين سفر مي كنيد بايد ويزاي مرتبط به ان را داشته باشيد و براي اخذ ويزا در ابتدا نياز به تعيين وقت تضميني سفارت اوكراين را داريد. همه ساله افراد زيادي با اهداف توريستي و تفريحي به اوكراين سفر مي كنند زيرا كه دراي آب و هواي مطلوبي مي باشد به همين دليل از نظر جذب گردشگر رتبه هشتم را در اروپا دارد.

دريافت وقت سفارت اوكراين

چنانچه قصد تعيين وقت سفارت اوكراين را داريد بايد به سفارت اوكراين مراجعه كنيد. آدرس سفارت اوكراين در تهران :

خيابان شهيد باهنر تهران، كوچه قادري، پلاك 10.

همچنين مي توانيد با مراجعه به سايت سفارت اوكراين وقت سفارت اوكراين را تعيين كنيد. مي توانيد از طريق تماس با شماره 22722658 با كارشناسان و مشاورين سفارت در رابطه با امور مربوط به ويزا و وقت سفارت صحبت كرده و پاسخ سوال هاي خود را دريافت كنيد.

ساعات كاري سفارت اوكراين در تهران به شرح زير است :

از دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الي 1 بعد از ظهر و ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 كارشناسان آماده پاسخگويي و ارائه خدمات به متقاضيان عزيز مي باشد. زمان تعيين شده جهت ارائه مدارك به سفارت 9 تا 13 و زمان مشخص شده جهت تحويل گرفتن مدارك 16 تا 17 ميباشد. دقت داشته باشيد كه پيش از مراجعه به سفارت از فبل در مورد ساعات كاري و اختصاص يافته براي هركار آگاهي كسب كنيد تا با مشكل روبرو نشويد.

دريافت وقت سفارت اوكراين بصورت آنلاين

چنانچه قصد داريد وقت سفارت اوكراين را به صورت آنلاين رزرو كنيد به سايت سفارت اوكراين مراجعه كنيد و اطلاعات خواسته شده را بطور كامل درج كنيد.در وارد كردن ايميل خود دقت كنيد زيرا كه پاسخ سفارت در خصوص قبول يا رد درخواست ويزا و روز تعيين وقت سفارت اوكراين به اين 5

صدور رواديد اوكراين

در حالت عادي دو الي 3 هفته زمان نياز است تا سفارت اوكراين به تقاضاي شما جواب دهيد. چنانچه با نقص مدارك مورد نياز روبرو شويد اين مدت به يك ماه افزايش پيدا مي كند. زماني كه درخواست ويزا مي دهيد دقت كنيد كه تا در قدم هاي بعدي دچار مشكل نشويد و هرچه سريعتر ويزاي اوكراين خود را اخذ كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۲۰ توسط:safar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :