gardeshsafar gardeshsafar .

gardeshsafar

وقت تضميني سفارت استوني

كشور استوني از نظر رشد اقتصادي و رشد منابع انساني از شرايط خوبي برخوردار بوده است ، اكثر سازمان هاي ارزشمندي مالي اين كشور را از جمله كشورهاي مرفه كه داراي اقتصاد قوي هستند معرفي مي كنند. استوني از جمله كشورهاي آزاد اروپايي است كه مردم آن در ابراز عقيده خود آزادند. در اين سال هاي اخير از نظر توريستي كشور استوني پيشرفت هاي قابل توجهي داشته و بسياري از تورست ها را به سوي جاذبه هاي خود كشانده است. ناگفته نماند بسياري از مسافران براي مقاصد تحصيلي و كاري و تجاري نيز به اين كشور سفر مي كنند. به هر حال براي ورود به خاك استوني و سفر به آن بايد ويزاي آن را تهيه كنيد و براي اين كار نيازمند رزرو وقت تضميني سفارت استوني هستيد.

ويزاي استوني

چنانچه قصد درخواست ويزاي استوني را داريد بايد پيش از آن وقت سفارت استوني را رزرو كنيد. از آنجايي كه استوني عضو معاهده شينگن مي باشد داشتن ويزاي شينگن براي ورود به اين كشور كافي مي باشد. اگر ويزاي ملي استوني را دريافت كنيد فقط قادر خواهيد بود كه به اين كشور سفر كنيد و همچون ويزاي شينگن نمي توانيد به ديگر كشورهاي اروپايي سفر كنيد . سفارت فنلاند در ايران حافظ منافع سفارت استوني مي باشد زيرا كه استوني در ايران سفارتخانه ندارد به همين علت براي درخواست ويزاي استوني بايد از طريق اين سفارت اقدام كرد و ويزاي شينگن براي ورود به خاك استوني و ديگر كشورهاي اروپايي تهيه كنيد.

انواع ويزا هاي كشور استوني

براي سفر به استوني ويزاهاي متفاوتي وجود دارد كه بايد براي صدور آن اقدام كنيد و به ياد داشته باشيد كه در هنگام اقدام براي درخواست ويزا و در روز مصاحبه بايد هدف سفر و نوع ويزاي خود را مشخص كنيد. در زير مدارك متناسب با هر نوع ويز براي شما شرح داده مي شود. ويزاهاي كشور استوني به انواع ويزاي گردشگري، ويزا تجاري، ويزاي كاري، ويزاي درماني،ويزاي فرهنگي، ويزاي ديدار اقوام و خانواده، ويزاي بازي هاي ورزشي و … تقسيم شده است. اين ويزاها مدارك مشتركي دارند كه بايد براي صدور هركدام تهيه و به سفارت تسليم شوند ، اما هر ويزا بنا به نوع خود داراي مدارك متفاوتي مي باشد كه بسيار مهم و عدم تهيه آن باعث رد درخواست ويزاي استوني خواهد شد.

ويزاي توريستي استوني

كشور استوني در سال هاي گذشته با برنامه ريزي خاصي در زمينه گردشگري در جلب توريست و گردشگر از تمامي كشورهاي دنيا موفق بوده و توانسه جايگاه خوبي براي خود رقم بزند. چنانچه قصد سفر توريستي به استوني را داريد بايد پس از تهيه مدارك مورد نياز آن وقت سفارت استوني را رزرو كنيد و اقدامات لازم براي اخذ ويزاي توريستي استوني را انجام دهيد. در زير ليستي از تعدادي جاذبه هاي گردشگري استوني را براي شما تهيه كرده ايم :

زندان زير ابي استوني : در سال 1938 زنداني براي به بيگاري كشيدن زندانيان در استوني ساخته شد كه در حقيقت يك معدن سنگ آهك مي باشد.

پارك ملي سوما : اين پارك زيبا در استونياز جمله ديدني هاي استوني مي باشد.

كاخ كادريورگ : در سال 1725 به خواسته تزار روسي به اسم پتر اول اين بنا ساخته شد و جزوي از جاذبه هاي استوني محسوب مي شود.

قلعه تومپئا : از ديگر بناهاي تاريخي استوني است كه در سال 1219 براي مقاصد نظامي ساخته شد و از قديمي ترين بناهاي تاريخي اروپا محسوب مي شود.

درياچه آرميستو : يكي ديگر از ديدني هاي استوني كه در شهرستان پارنو قرار دارد درياچه آرميستو مي باشد و به دليلي زيبايي خيره كننده خود توريست هاي زيادي از آن ديدن مي كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۷:۲۹ توسط:safar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :