gardeshsafar gardeshsafar .

gardeshsafar

وقت تضميني سفارت انگليس

قوانين وقت سفارت انگليس

سفارتخانه هر كشور تابع قوانين و سياست‌هاي خود است. براي تعيين وقت تضميني سفارت انگليس مي‌توانيد با مراجعه حضوري در سفارت ، تماس از طريق تلفن و يا ارسال ايميل درخواست وقت مي‌توانيد اقدام كنيد. مهم‌ترين نكته در ارتباط با اخذ وقت سفارت انگليس اين است كه هر سفارتخانه‌اي در رابطه به‌وقت سفارت انگليس تام‌الاختيار‌است درنتيجه هيچ تأكيد يا ردي اثري نخواهد داشت. شماره پيگيري قبل از روز مصاحبه در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه بايد با دقت آن را به ياد داشته باشيد تا از آن طريق با سفارت ارتباط برقرار كنيد

مسئله بعدي كه در مورد قانون وقت سفارت انگليس صدق مي‌كند لغو و يا تغيير روز مصاحبه از سمت سفارتخانه است پس بهتر است سعي كنيد با عملكرد منعطف و سازگار اقدام به رزرو وقت سفارت كنيد. به ياد داشته باشيد مطمئناً مدارك شما در ابتدا رد خواهد شد ، بنابراين به خودنگراني و استرس وارد نكنيد و با دقت و صحت كامل به سؤالات پرسيده شده از شما جواب دهيد و به‌هيچ‌وجه با افسر صدور ويزا بحث‌وجدل نكنيد زيرا اين كار كاملاً به ضرر شماست و كار صدور ويزا را براي شما با مشكل مواجه مي‌كند . مي‌توانيد با آگاهي به قوانين سفارت شانس اخذ ويزا را براي خود بالا ببريد.

فرم درخواست وقت سفارت انگليس

تعيين وقت سفارت انگليس امري است كه داراي چندين مرحله است و از مهم‌ترين و اولين مراحل آن پر كردن فرم درخواست وقت سفارت انگليس مي‌باشد. يكي از عاقلانه‌ترين كارها تهيه مدارك موردنياز براي اخذ ويزاي انگليس پيش از تعيين وقت سفارت انگليس مي‌باشد زيرا كه در بسياري از موارد وقت مصاحبه بسيار زودتر ازآنچه انتظار داريد براي شما تعيين مي‌شود و شما زمان كافي براي تهيه مدارك نخواهيد داشت.

پر كردن فرم درخواست وقت سفارت انگليس از طريق سايت ممكن هست و در سايت بخش خاصي براي اين منظور طراحي‌شده كه مي تولنيد با مراجعه به سايت سفارت آن را تكميل نماييد. همچنين با استفاده از اطلاعات سايت مي‌توانيد فرم درست را از غلط تشخيص دهيد. درباره پر كردن فرم بايد گفت كه دقت بسياري نياز است زيرا كه كوچك‌ترين اشكالي باعث رد درخواست وقت سفارت انگليس خواهد شد.

در رابطه با پر كردن فرم در ابتداي امر به بخش اطلاعات شخصي رفته و با دقت اين بخش را تكميل نماييد و تمام فيلدهاي سؤال كه با علامت ستاره مشخص‌شده را پركنيد، اگر بخشي ستاره‌دار نبود ترجيحاً آن را خالي بگذاريد مگر آنكه كاملاً از جواب آن اطمينان داشته باشيد.تمام اطلاعات پرشده توسط شما در روز مصاحبه به‌دقت بررسي مي‌شود پس از صحت آن و عدم بزرگنمايي اطلاعات اطمينان حاصل كنيد. اگر امور بررسي اين اطلاعات متوجه عدم صحت اطلاعات يا مورد مشكوكي شود نام و مشخصات شما در آن سفارتخانه ثبت خواهد شد و دفعات بعد وقت ديرتري به شما خواهند داد.

تعيين وقت سفارت انگليس

امروزه سفارت كشور انگليس در تهران وجود دارد و همچون گذشته نياز نيست تا متقاضيان به ديگر كشورها براي روز مصاحبه سفرهاي پرهزينه داشته باشند.

در ابتداي امر همان‌طور كه گفته شد بايد فرم درخواست را تكميل نماييد و تا زمان رسيدن پاسخ از طرف سفارت انگليس منتظر بمانيد و به تهيه مدارك موردنياز خود بپردازيد . پس از دريافت ايميل پاسخ يك منو كشويي براي شما باز مي‌شود كه تاريخ وقت سفارت انگليس را براي شما به نمايش مي‌گذارد.

شما يا بايد خود در سفارت حضورداشته باشيد يا از تاريخ موردنظر براي شما مناسب نيست به شخصي حرفه‌اي و مورد اعتماد وكالت‌نامه دهيد تا در سفارت‌خانه بجاي شما حضور پيدا كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۲۹ توسط:safar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :