gardeshsafar gardeshsafar .

gardeshsafar

وقت تضميني سفارت اسلواكي

انواع ويزاي شينگن

چنانچه قصد سفر به كشور اسلواكي و يا هر كشور ديگري در اتحاديه اروپا را داريد بايد ويزاي شينگن داشته باشيد. اين ويزا انواع مختلفي دارد. بسته به هنوع سفر شما و هدفي كه از سفر داريد بايد اقدام به اخذ ويزا  كنيد و ويزاي مورد نيازتان براي شما صادر مي شود. در روز مصاحبه كه بعد از دريافت وقت تضميني سفارت اسلواكي براي متقاضي تعيين مي شود در مورد هدف سفرتان از شما سوالاتي مي شود كه بايد بي كم و كاست و با صحت كامل براي افسر مصاحبه كننده شرح دهيد. گفته هاي شما در تاييد يا رد درخواست شما موثر است. ويزاي شينكن اروپا به چهار نوع دسته بندي مي شود كه به شرح زير است:

ويزاي نوع A

اين نوع ويزا ويزاي فرودگاهي است كه به شما اجازه ورود به فرودگاه و تعويض هواپيما به مقصد مورد نظرتان را مي دهد.

ويزاي نوع B

. مختص ترانزيت است.

ويزاي نوع C

با دريافت اين نوع ويزا مي توانيد به مدت 3 ماه در كشور مقصد اقامت داشته باشيد، كه مي توانيد در اين مدت به تفريح يا تجارت بپردازيد.

ويزاي نوع D

اين ويزا از نوع مدت دار بوده و براي تحصيل و يا كار در اسلواكي صادر مي شود.

مدارك لازم جهت دريافت ويزاي اسلواكي

نوع مدارك درخواستي از متقاضي بسته به هدف سفر و نوع ويزا  از طرف سفارت اسلواكي معين مي شود. البته مدارك عمومي براي اخذ هر نوع ويزا يكسان مي باشد كه به شرح زير است :

  •     پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • ارائه تقاضاي رواديد با روش آنلاين و و نيز تكميل فرم درخواست و ارائه آن در وقت سفارت اسلواكي تعيين شده
  •     2 عدد عكس رنگي با زمينه سفيد بدون فتوشاپ
  •     تحويل مدارك هويتي همچون كارت ملي و شناسنامه
  •     پرينت حساب بانكي براي اثبات تمكن مالي
  •     ارائه گواهي اشتغال به كار براي كارمندان و پروانه كسب براي دارندگان شغل آزاد
  • يك كپي از ويزاهاي قبلي شينگن در صورت وجود
  •     نامه رسمي اشتغال به تحصيل براي دانش آموزان و دانشجويان
  •     بيمه درماني مسافرتي مورد تائيد و رزرو بليت هواپيما و واچر كانفرم شده هتل
  •     سند ملكي در صورت وجود

دريافت ويزاي اسلواكي

براي ورود به محدوده كشور اسلواكي بايد ويزاي شينگن اسلواكي را دريافت كنيد. به اين كشور مي توانيد براي ادامه تحصيل ، كار ، تجارت و سرمايه گذاري و حتي تفريح سفر كنيد . در ابتدا براي صدور ويزاي اسلواكي بايد تمامي مدارك مورد نياز را بدون نقص تهيه كنيد و مقصود خود را از سفر   به اسلواكي معين كنيد. بعد از اينكه مدارك را تهيه نموديد بايد نسبت به تعيين وقت سفارت اسلواكي اقدام كنيد تا مراحل تحويل مدارك و مصاحبه را بگذرانيد.

براي سفر به كشور اسلواكي مي توانيد يكي از انواع ويزاي اسلواكي من جمله ويزاي تحصيلي اسلواكي، ويزاي تجاري اسلواكي، ويزاي گردشگري اسلواكي را تهيه كنيد. هر كدام ازين ويزاها نياز به مدارك خاصي دارند كه بايد تهيه شود و به سفارت تحويل شود. بعد از اينكه مدارك ارائه شد و تائيد شد، وقت سفارت اسلواكي براي شما تعيين مي شود تا هدف و مقصود خود از سفر را به افسر مربوطه توضيح دهيد و ويزاي خود را دريافت كنيد. چنانچه مدارك بدون نقص باشد و شما بتوانيد در وقت سفارت اسلواكي افسر را متقاعد كنيد كه هدف سفر شما  چيست و قصد بازگشت به كشور خود را داريد، درخواست رواديد اسلواكي شما  تائيد شده و قادر به سفر خود هستيد. مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي اسلواكي شما بايد به زبان انگليسي نيز ترجمه شود و به همراه اصل مدارك كه به زبان فارسي هستند به سفارت تحويل شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۰ توسط:safar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :